ARG

På sällskapsdjur skrev vi först provet och så var de några som hade sin hundpresentation då va klockan typ lite över ett när de va klart sen kolla vi typ 3 minuter på en film dom andra sett tidigare nån lektion å sen slutade vi.
Jag sku ju ha kunnat gå när jag skrivit provet och hunnit hem med treans färja men nä, de han jag int. 
Så nu e jag SUR att jag måst sitta här i Uppsala å ruttna....

Men om en timme typ åker jag ner mot färjan:D

jag gick på stan me S & J vi åt glass och kolasås de va sååååå gott!!! Så kollade vi i några affärer sen måste dom gå till tåget hem till sig.  Å då gick jag hit till hemmet.

Men nu ska jag plugga lite till innan jag ska gå å käka innnan jag åker mot färjan.

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0