Kväll

När jag kom hem så åt jag lite och sen bar det av till N på moppen. Hos henne va A, C & J senare kom även F de va trvligt att träffa tjejorna eftersom jag inte träffat dom på länge. Vi åt kaka & glass de va jättegott N:) Sen kollade vi på talang & sen åkte jag hem för att släppa ut hundarna & hälsa på hästarna & ge dom lite mat. Sen gick jag en kort promenix me T. Jag kollade på talang och sen hamnade jag här, igen...

Mamma ha klipt M så han har ju ingen päls kvar eller jo lite men int mycke, T losade hur mycke päls som helst när jag klappa honom, men de e ju vår så.

Det är jättefint månsken ute ikväll!

nu hittar jag int på nåt mera att skriva

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0