Måndag

JA, denhär veckan består av två skoldagar sen är det LOV tri dagar:D

I helgen har det kommit några får hem till oss och de är jättekul:D dom e såå gulliga. Och nu kanske T blir van me dom och inte är livrädd, det hoppas jag på eftersom dom kommer att gå i samma hage.
I lördags red vi i regnet och de va inget kul alls, genomblöt när vi kom fram.
I söndags var jag barnvakt när dom andra va i kyrkan på konfimation sen kom dom dit var vi var barnvakt och så åt vi.
Jag åkte på kvällen till Uppsala, men de blir bara en snabb visit här för imorgon åker jag hem igen:D
Nu har vi genitik och håller på med eget arbete men jag är klar och ha inte lämnat in ännu, men ska väl ta å göra de snart.

Nu ska jag gå till klassen.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt att bara gå 2 dagar :)

2008-04-29 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0