Onsdag

Hade reproduktions prov idag och de gick bra, vi fick sedan rätta proven å om jag rättade rätt så fick jag VG:) Nöjd! Sen hade vi en till djurlektion o då redovisade jag min power point om fårens reproduktion sen var de lunch. Sen hade vi ju lunch rast och när lektionen efter började så hade vi ingen lärare så vi fick gå hem:D men då hade man suttit i skolan bara länge i onödan, sku ju kunnat gått hem när man ätit, men men de va iaf skönt att sluta tidigare!!
Har inte gått en dag denhär veckan till 15.50 :D

Jag ick till Gudmund i det härliga vädret där jag la mig i sängen å läst en bok. Och nu har jag landat här, me datorn i sängen.
Borde gå ut en sväng men orkar int, ha skit ont i vaderna efter gårdagens joggintur...

Imorgon har vi sovmorgon, så skönt:D sen två lektioner å så ska vi ner till gympa salen å kolla på teater tror jag, så blir int så anstängande dag imorgon.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Juliaaa

Jäkla morrhoppa som ska ha så softa skoldagar hela tiden!! Man blir ju avis :p

2008-04-03 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0