Lördag

Idag klev jag upp kl 6 och åkte iväg på jobb, lite trögt att komma ur sängen. Men de gick bra som andra dagar jag jobbat. Och även idag var de roligt att jobba:D Stod en stund och tittade på två små kalvar som sprang runt och busade, dom e sååå söta när dom busar:)

Jag slutade vid 11 och åkte hem då. Jag hade inte under hela morgonen kännt mig trött, men när jag kom hem och satte mig ner kännde jag hur trött jag var. Jag åt lunch och sen gick jag o la mig.  jag sov i 3,5 timme. Mamma kom och väckte mig och undrade om jag tänkte sova hela dagen. och de kan jag lova att jag skulle kunnat gjort. Men jag behövde nog några timmar sömn med tanke på de snaste dagarna.

När jag vaknat så for jag ut och red Gladur och sen hade jag med mna två hundar Toppur :P och Milton. Toppur tyckte de va jättekul att få springa av sig på åkern destu tråkigare tyckte han de var att måsta gå bakom Gladur.

Ikväll har jag varit ute och fixat hage till hästara.

Nu ska jag kolla lite på tv

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ronja, skriv blooggg!!

:D

2008-08-27 @ 15:27:49
URL: http://juliamulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0