Mjukstart

Hej!
Nu ska jag börja ta mig in i dethär bloggande igen och får se hur de kommer att gå:P 

Igår flyttade jag mina saker till Uppsala och de känndes precis just som jag var där sommren har gått jätte snabbt. Jag träffade de nya åläningarna som ska börja där nu och de är trevligt med flera ålänningar:) Jag hade massor med packning och massor han jag inte packa upp igår så jag vet vad jag har och se framemot....
Vi har iaf fått nya soffor och bord till hemmet, mycket bekvämmare soffor än förra året:)

Det känns som att jag inte gjort nått annat denhär sommaren än att jobba på arken.
Men denhär senaste veckan när jag började jobba på ett annat ställe var de jättekul:D

Idag ska jag bara vila och ta vara på den näst sista dagen på somarlovet:)

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Nina

Äntligen har du börjat blogga igen!

2008-08-18 @ 16:21:50
Postat av: Julia

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D:D:D:D

det är det häär ma ha sitt fram emot hela sommarlovet, att du ska börja blogga ;)

2008-08-19 @ 19:50:11
URL: http://juliamulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0