ojdå

Nu har de inte blivit bloggande på ett tag... De var lite som jag misstänkte:P Men jag har inte hunnit eller orkat.

Så nu julia kommer ett inlägg iaf:P

Och jag som skulle gå å lägga mig 9 alla kvällar denhär veckan, de kan jag ju säga att så har de inte varit, int ens nära 9 har de varit.... så de e ju nån som varit lite trött denhär veckan.

Men denhär veckan började ju inte så bra. När jag satt på båten i söndags så märkte jag att jag glömmt mina nycklar på Åland, som tur va hade jag tillsynens nummer och ringde till dom, där sa dom för tillfället kan ditt samtal inte kopplas fram. Jag försökte flera gånger och fick samma svar. Men efter många försök så fick jag iaf tag på dom och dom låste upp. Tur att jag bor i de rum jag bor så att Emma kunde låsa den yttersat dörren. Ändå var de ju nån som va in i mitt rum o välte min säng.
I måndags gjorde jag inte så mycke, var o handlade.
I tisdags åt jag, Sofie, Jennie, Honken, Emma och Tommy tacos å de va JÄTTE gott.
Och igår så fick jag äntligen min nyckel, den har varit efterlängtad kan jag lova. Nu sitter jag i skolan o har just ätit spagetti o köttfärsås.
På förmiddagen har vi haft sällskapsdjur, inte precis ansträngande lektioner. Först köns bestämmde vi djur i djuhuset sen var micka o jag å plockade maskrosor till djuren.

Och imorgon e de fredag:D

Kommentarer
Postat av: micka

riktigt mycket maskrosor!

2008-08-28 @ 12:00:35
URL: http://micacaela.blogspot.com
Postat av: Julia

jaaaaaaa, är alltid lika rolit att läsa dina inlägg ;D

2008-08-28 @ 20:50:43
URL: http://juliamulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0