2 dagar kvar:D

Så var det redan måndag. Det har gått alldeles för snabbt redan och hela lovet kommer säkert att fortsätta i samma takt. Men de e väl så när man har roligt går tiden snabbt. Igår var jag hemma, jag och mamma städade och sen var jag ut och red. Och plötsligt så va de eftermiddag och jag gick in för att äta sen åkt jag på jobb. När jag jobbat klart åkte jag hem via Nina för att plocka upp henne och sen åkte vi till CatrinJ Var där en stund sen bar det av hem för att kolla på Heartbreak (stavning?)  hotell.


Idag hade jag klockan på halv nie, sen åkte jag och bror till stan för att göra massa ärenden. Sen var de meningen att vi skulle hämta pappa men han han inte med flyget hit till holmen. De va bara att åka hem och nu har jag varit duktig och bakat pepparkakor men jag tröttna.


Nu e jag himla trött och vill att de ska va Julafton:D


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0