/

Började dagen med att sova till halv 11. Sen blev jag väckt och så åkte vi in till stan för att handla julklappar, har fortfarande några kvar.

Så blev de lunch på select, mumsJ Så bar det av hem och jag for ut och red, hoppade lite de va super kul :D

På eftermiddagen bar det sen av och jobba, himla skönt att kunna köra bil istället för moppe!!! Kul va de och kalvarna e såååå sötaJ


Mormor har varit här och druckit glögg, så nu har jag varit och skjutsat hem henne och fått köra hennes bil:D himla kul va eftersom den en automat. Jag körde sen hem mammas bil och de va ju lite annorlunda!

När jag blir rik ska jag köpa en automat växlad bil ha jag bestämt mig för nu, de va så skönt att slippa växla!


Nu blir de tv sen sängen!


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej men det är ju skoj att växla :) :P

2008-12-14 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0