Fredag igen!

Den här veckan har varit tung men ändå rätt kul:) I måndags pluggade jag och Jennie lite men de gick inte så bra när vi satt framför tv:n. Så sen gick jag och Jennie och spela buzz me wille och några till, och jag förlora. I tisdags så pluggade vi ännu mera men även då gick vi å spela buzz och förlora igen...  Så så mycket plugg blev det inte idag heller men prove gick ok ändå. I onsdags var jag ut på krogen och d va kul:P Fast kom i säng rätt så sent, tur att jag hade sovmorgon till halv ett igår. Men trött va jag ändå hela dagen. Efter skolan igår va vi och köpte julklappar och innan vi gick hem så stannde vi på max för att äta, mums va gott de va!!! På kvällen packade jag lite och så såg jag på film:) Sen var de himla skönt att få krypa ner i sängen och få sova!!!!

Så har min vecka sett ut och vad som händer i helgen vet jag ännu inte riktigt, men vi får väl se:)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0