Ajajaj...

Idag på förmiddagen va jag och Alexandra ut och red och hästarna va jätte lungna å snälla:) Men sen va dom svettiga när vi kom hem å. Jag va ut och körde lite me cerium på eftermiddagen och han va lat som vanligt. Trixi åkte vagn, de gilade hon inte men sen när hon hade hoppat av så ville hon upp igen så lite roligt va de nog:P Nu har jag just kommit in var och skrittade Toppis en kort sväng å då kom Millis skenande bakifrån så T blev jätterädd och jag flög av och landade på ena sidan på höften så nu gör de jätte ont! M fick gå i koppel resten av den promenaden.

De e så skönt me lov:D

Nu sk jag gå å kolla på tv.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ojoj ronja, du ha blivit riktigt aktiv på bloggen :D
Det är kul :D:D

2008-02-21 @ 10:10:46
URL: http://juliamulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0