huuu

Det blåser ute och e kallt. Jag vill ju ha snö nu när det är sportlov!
Sov till halv 11 idag, de va skönt sen börja hundarna vakna och väckte mig för dom ville gå ut. Så då steg jag upp och gick ut med dom:) Sen så kom vi in och åt frukost. Jag bakade ju bröd igår som jag åt till frukost. Sen blev de å ligga på soffan en stund och så kom bror och undrade om vi sku spela lite playstation. Så vi spelade ganska länge tills att Siv ringde. Jag for sen ut och red, de va kul, vi gjorde en ny stig igår som vi red. 
Nu på eftermiddagen ha Cerium fått jobba lite och nu sitter jag här och ha kallt. 
Trixi ligger å sover här berdvid mig nu, hon e trött efter ännu en dag på landet. Ne här kan jag ju int sitta ska gå å fixa lite grejer. 
hej då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0