:)

Det har liksom inte funnits tid att skriva här på ett tag nu när de e sommarlov och jag e för de mesta ute. Men mina kusiner från H:fors har varit här och de va lika kul som alltid förutom väckningen på söndagsmorgonen..... 
Sen var det konfimation. Rida tillbaks hästarna till mamma, tog bara 2 timmar trots omvägen:)

Domhär sista dagarna har de varit lite dåligt väder så då har jag passat på att städat lite sen ha jag bakat rabarberpaj och ätit med glass, mm gott!

Bilskoleteorin har börjat nu så nästa vecka är de fullt upp.

Har även varit valpvakt till lilla P:)

Igår var jag ut och joggade en halv timme efter de hoppade jag i sjön och simmade fast de va lite kallt.

Nu ska jag gå å äta lite

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0