Ilta

Idag ha jag varit ute nästan hela dagen först avr jag och städade på skullan och sen har jag kört med C och han e så duktig, men de ha ju börjat växa lite gräs så han tog stop iblan för att äta lite.
Jag ryktade han i säkert en halv timme han lossar hur mycke päls som helst och de tar aldrig slut.

Så var jag till Godby och fick en spruta.

När vi kom hem så va jag ut och red med T, han blev rädd för en barnvagn, men när dom kom närmare med den så bryde han sig int om den mer, fånis:P

Nu sitter jag här å vet int va jag ska skiva mera....

L går å äter ur dom andras matskålar nu, tydligen duger inte hennes egen. Hon tar en bit i munnen och så kommer hon me den till mattan å lägger ner den sen äter hon de, kollis:P 

Men nu ska jag gå, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0