Påsklov

Äntligen har jag påsklov!!!

Jag o T hade tänkt åka hem idag med kvällsfärjan så jag packade me alla mina grejer o tog med dom till skolan. Så har vi genitik hela förmiddagen & efter lunch kommer gympa läraren och säger att vi inte komme å ha nån idrott för hon var sjuk o skulle åka hem. Vi sku skriva idrottsprovet på svenskan.
Jag frågar då vår svenska lärare om jag kan få skriva provet på en gång så att jag hinner med 15 båten. Och jag fick skriva provet och gå lite över ett. L & A åkte förbi skolan då o skulle också hem till Åland så jag fick åka me dom:) De va himla snällt:)

Sen på båten sprang jag efter lilla L och hon tyckte de va jättekul när jag kom o skulle fånga henne.

Nu e jag hemma och Milton har flick besök här:)


Jag ha köpt massor me godis i sve som jag o K ha suttit å ätit nu så nu är vi jätte mätta på godis å vill int se mer av de.


Nu ska jag gå å ta hand om flickan:)


Hej då!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ha ett bra påsklov :)

2008-03-20 @ 21:02:28
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Rebecca

hej,
ser att du har en relativt nystartad blogg och undrar om du är intresserad av bloggdesign.

maila eller lämna en komentar om du är intresserad:d

Ha en bra påsklov!

2008-03-20 @ 21:04:51
URL: http://beccellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0