Båt

Ja, nu sitter jag här igen då på båten hem över helgen. Sista gången för denhär terminen sen blir de sommarlov:D
Hade den kort engelska lektion idag vi lekten en tråkig lek. Sen så åt vi lunch, efter e så var de ju hur långe som helst tills att bussen skull gå så jag åkte till S och L. Dom satt och åt lunch när jag kom men när dom ätit färdigt så spelade vi super mario en liten stund innan jag måsta gå till bussen.

De brukar gå flera bussar till båten på fredagar och en går direkt och den andra går nån omväg. Så jag tänkte att jag går på den första för den brukar ju gå raka vägen ner. Jag sätter mig ned bredvid T och bussen börjar åka och svänger höger på gamla e4 och de betyder att den åker omvägen. Jag hatar att åka den vägen den är så krokig, den andra vägen är rakt hela vägen typ.
Men iaf så så höll jag på att somna när busssen stannar och två tanter sitger ombord den ena tar tag i min stol och de ruskar som bara den och så börjar dom å prata och ha sig så de blev inge sova på bussen.

Vi klev sen av bussen när den kom ner till Grisslehamn och de va lika mycke folk i terminalen som vanligt. Vi satte oss och väntade på att dom skulle börja släppa ombord oss. Kön ombord gick himla segt och några gubbar gick framför oss som luktade äcklig öl.
Äntligen kom vi ombord och jag var himla glad åt jag äntligen skulle få sitta på internet, jag startar datorn och inget internet. Jag blev sur och flyttade omkring på min datorn. Till slut hittade jag lite internet och de e så himla trögt nu.

Nu har jag inget att göra och de är 1.5 timme kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0