Helgen

I fredags hade vi först matte och sen skulle vi haft engelsk men den blev inställd. Jag skulle ju då ha varit kvar till klockan två och skriva omprov men eftersom vi slutade så tidigt så frågade jag om jag kunde skriva de på en gång och de fick jag. Och då han jag åka hem med tidiga färjan:D 

När jag kom hem så kom N & C till mig och vi åkte till Bastö och köpte glass i de fina vädret. Sen åkte vi tillbaks till mig. När de hade åkt gick jag ut till hästarna:) Sen for jag till pappa.

I lördags så red jag och mamma gick med en häst och vi gick i vattnet, de va kul:D T gillar verkligen att bada nu vilket han inte gjorde när han kom till mig, då var de det värsta som fanns.

Igår var de morsdag och jag var och simmade:) På eftermiddagen var vi och åt middag på en resturang, de va riktigt gott! Sen åkte jag med L&L till hemmet.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0