Måndag igen

Här var det ett tag sen jag skrev sist. Vi var lediga i fredags så jag åkte hem på torsdag. På fredag var jag till stan och fixade lite saker. Sen övningskörde jag igen, de va roligt! Så åt jag lunch och sen övningskörde jag igen. På lördag var jag också till stan. de va ju så dåligt väder i helgen så jag har inte varit ute så himla mycke, men lite iaf. Igår var jag till våra grannar å kollade på en valp så himla sööt var han!! Nu vill jag ha en valp!

Nu sitter jag i skolan och har inget att göra. Har microbiologi sen och då hoppas jag att vi får ut proven.

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hur går det med din kanin uppfödelse då? :P :)

2008-05-19 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0