Torsdag

Ja, nu sitter jag här igen då och skall skriva ett långt inkägg(om jag orkar) så att F blir nöjd. Vi slutade två idag och de va skönt. Sen så gick jag på stan och köpte en födelsedagspresent till en kompis och sen så köpte jag ett par byxor till mig själv:) Sen så gick jag till hemmet och var jätte trött och så kollade jag i postlådan och där låg ett såndärnt papper som de står att man har något att hämta från posten. Så trött som jag var fick jag gå dit och kolla vad de va. Men när jag kom dit så var de bara ett tråkigt brev.....
Och när jag kom tillbaks så åt jag. Igår var jag och lekte med L och vi spela super mario:P och så hade C kommit hit och hälsade på men hon o T sov hela kvällen.
Jag kollade på bonde söker fru igår också, på bögen och resten:P
Nu orkar jag int skriv mera, har heller inget mera att skriva heller eller jo jag skulle kunna skriva hur mycke som helst om monstret:P men de orkar jag int heller


Kommentarer
Postat av: Nina

Tror du verkligen att T och C sov? ;)

2008-05-22 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0