Ajaj

Igår hade jag ont i ryggen men blev masserad så de blev bra men i morrse när jag vaknade kom jag knappt upp ur sängen hade så jäkla ont i ryggen igen så nu måste jag nog nån massera mig mera!!!
Spelade innebandy efter skolan, kul va de! Sen åkte vi hem och varken emma eller emmelie var där, men jag klarade mig ändå, hade ju sofie o jennie<3

Idag påbörjade vi vårat pingvinprojekt, vi jobbar med häst tvåorna och jag hamnade i en bra grupp:) Nu har vi projekt och företagende, vi håller på att fixa en hemsida. Sen är det svenska och kommer antagligen få ut proven, men de gick inge bra. Blir nog ett omprov.... Men man kan ju alltid hoppas på ett G.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0