Äntligen!

Äntligen var stallveckan över! Det har varit kul men i fredags kväll blev de segt när vi int hade nåt att göra. Men sen gick helgen jättesnabbt. Kan ju säga de att mocka har jag inget behov att göra på ett tag, klarar mig ändå:P
Men Mimmi lärde mig ett smart sätt att mocka på så tack för de:) I går var jag in till stan och hälsa på Linda och Lisen och Lisen pratar på om allt möjligt och blir jätte arg när man inte förstår:P Sen var de ut till skolan igen för att eftermiddagsfodra och ta in alla hästarna.

Idag när jag gick ut för att morgonfodra var de iskallt, de nöp i näsan. Tur att de varit lite varmare förra veckan. Och jag har druckit massor mjölk direkt ifrån tanken, de är så himla gott!!!! Idag fick vi rida och jag red Belano.  När vi fixat klart efter oss så gick vi och packade ihop det sista på rummena och sen gick vi upp till skolan och åt, de va korv stroganof bläää. Sen var de bara att packa på sig alla väskor och kassar jag hade och de va många och tungt men de gick. När jag kom till Gudmund så packade jag upp och la i tvätten sen gick jag och la mig. När jag vaknade gick jag ner på stan och fixade lite saker och så var jag via ica och köpte middag, de blir spagetti o köttfärsås:)

Nu sitter jag här och väntar på att Emmelie ska komma hem:)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0