Bibblan

Nu har jag hanmat på bibblan i Mariehamn och sitter här i väntan på att bussen ska gå ut på landet:P Igår sov jag hos kristina, himla skönta att få gå och lägga sig efter en lång dag. Men jag är rädd att när jag kommer tillbaks till Uppis så kommer all snö att vara bort:(
De lät som de regnade när man gick utanaför dörrarna, men då var de snön som höll på att smälta och forsade ner ifrån takena.

På båten hem var de lika segt som alltid, fast nu hade jag ju sällskap av kusin och hans familj:)

Imorrse va jag till ålands trafikskolor och tränade på körkortet gick riktigt bra, över förväntan:) Så nu gäller de å plugga lite till över helgen:)

Och imorgon är de MIN stora dag:D Äntligen!!!!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL för dig och körkorter går nog galant :)

2008-11-28 @ 16:27:06
Postat av: Catrin

de va jag som skrev den där kommentaren utan namn

2008-12-01 @ 21:32:25
Postat av: Catrin

det var jag som skrev den där kommentaren utan namn

2008-12-01 @ 21:33:42
Postat av: Sandra

Grattis till körkortet och grattis i efterskott gumman<3

2008-12-03 @ 07:56:59
URL: http://saandroow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0