En vecka kvar:D

Nu är de bara en vecka kvar:D KUL:D

I torsdags kom pappa till Uppis och vi for och shoppade:) På kvällen bar de av ut på resurang, gott va de! Sen på frdagen hade jag HOST och vi red. Jag red Jack, de gick bra och jag vill rida honom igen:) Sen hämtade pappa oss från skolan och så åkte vi till Thuns och shoppade ännu mera julklappar till mig:D
Sen ner ti båten. På kvällen va vi på teater, den va bra:P

I lördags gick jag upp kvart över 6 och åkte på jobb. Måste kör me visiret öppet och de var ju inte det skönaste när det kom en buss omkörndes, helt vitt blev de framför mig o  de hade snöat under natten så att så snabbt gick de ju inte att köra moppe. Men Jag kom fram iaf och kossorna o kalvarna fick mat och så gjorde jag allt de andra som också ska göras. När jag var klar hoppade jag på min lilla moppe som var vit av frost och körde hem.

När jag fixat lte hemma red vi hästarna till mamma, Milton var med och sprang hela vägen. Kan ju säga de att han var helt slut resten av dagen.
På eftermiddagen var jag ut och övningskörde:)
När vi kom tillbaks hem så var de middag och så lite tv.

Igår var när jag vaknat gick jag upp och satte upp ett stängslet så att hästarna inte kan gå på hela delen av åkern, dom blev nog lite sura när jag satte upp de.
Jag var ut och red Toppur i blåsten och de gick riktigt bra:)

På kvällen var de tillbaks till uppis som gällde och jag åkte me Tobbe, han körde hela vägen och de gick bra, men de va inte så bra plogat på endel ställen.
När vi kom till gudmund kommer Niklas som vanligt in i mitt rum och dyker ner i en godispåse jag har framme och tar en godis, men denna gång var de hundgodis i påsen som han åt men ganska snabbt kom den ut igenXD Skrattar först som skrattar sist:P

Nu sitter jag här med en kopp te och när man kollar ut genom fönstret så kommer de ner massa snö, ÄNTLIGEN:D
Börjar halv ett idag, himla skönt me lång sovmorgon.Åker me Tobbe till skolan, sen är de frukost/lunch i skolan och gympa på de så att maten säkert ska blandas i magen:P Efter de projekt och företagenade sen är de stan me Emmelie<3:)

Nu plugga lite så jag slipper de ikväll, akvaristik och grddjur.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0