Massor me snö:)

                                             

Japp, åkte till skolan idag me Tobbe. De va lite spännande eftersom de snöade massor, men de gick bra:) När vi kom till skolan åt vi köttbullar å potatis. När jag sen parata me Sanne så sa hon att vi bara var 6 st ifrån klassen som var där så att det knappast sku bli nån gympa, det ha snöat så mycke att många bussar och tåg blev inställda. Vi gick iaf ner till gympasalen och vi spelade rundbadminton:) Sen fick alla i skolan åka hem vid eftermiddagsfikat:D När jag kom till gudmund så nojsa Emmelie på att vi sku gå ner på stan för att kolla på skor men jag sa nej, men sen gick jag iaf för att vi sku gå till ica sen å köpa godis för 29kr/kg:P

Nu ska jag ta och plugga lite till innan jag ska gå å sova!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0