Stallvecka

Nu har jag varit två dagar på stallveckan och är helt slut. Lite kul är de men jobbigt att komma upp ur sängen på morgonen. Måste komma i säng tidigare på kvällarna så ikväll blir de jätte tidigt, nej just ja bonde söker fru kommer ju och de får man ju inte missa:P

Och nu har jag inget godis kvar heller, hur ska jag klara mig om jag inte åker in till Gränby ikväll... :P

Igår kollade jag på när en anna tjej som jag har stallvecka med tränade för John Hickey (stavning?) och så var jag och kvällsfodrade, så nu har jag bara en kvällsfodring kvar:) 

Projekt och företagande nu men vi har inget att göra så de blir inget seriöst gjort idag heller:P Efter fikat blir de stallet igen. Fick reda på att vi inte ska få rida imorgon för att vi måst bygga bana inför kvällens tävlingar. Men får rida på fredag istället:D

Pappa och Kristina har varit hit och hälsat på, alltid kul när någon hemifrån kommer på besök:)

Nu är jag hungrig! Maten var äcklig idag de va fiskpanetter och potatis idag, blääää. Så de blir å ta en macka innan det bär av mot stallet.

Nu orkar jag inte skriva mera, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0