Helgen

I lördags pyslade jag lite me hästarna på morgonen sen åkte jag till Emma och därifrån åkte vi på trav, de va kul att kolla på de va länge sen sist.
Vi åkte sen tillbaks hem till Emma och fixade oss inför kvällen. Emma var snäll och fixade mitt hår blev väldans mycke volym, snyggt blev de!!! Så bar de av till Arken där vi först fick välkomstdrink, sen var de förrätt som bestod av stora räkor och vitlöksbröd. Till varmrätt var de kött och hasselbakspotatis och efterätten var cholkadmos med grillad annanas ovanpå. Riktigt kul dag och kväll, tack Emma<3

Toppur och jag har varit ut och ridit idag och sen fixade jag också lite me Gladur. Sen var jag ut och körde traktor en sväng  med bror, kul:D

Nu ska jag gå å packa, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0