Skola

Nu sitter jag me Jennie o Sanne i bibban. Igår hade vi djursjukvård och när jag och micka skulle gå in till kliniken så ramlade Micka ner med benet i ett rör, de va himla kul, men inte för henne hon fick ett stort sår på benet. Synd om henne.
Igår lagade vi köttfärslimpa, potatis och brunsås, jättegott!!! När vi ätit så cyklade vi till willys vi statoli och pumpade min cykel. Sen var vi på gudmund med våra vänner.
Senare så blev Emma jätte arg:P Och jag var lite rädda att sova me henne men de gick bra:) Fick ingen snyting i sömnen av henne:P
Nu vi snart gå och fortsätta se på film. Sen är de projekt o företagande:)
Jag busar me sanne nu och har tagit hennes mobil, hon ska snart få tillbaks den:P Innan hon blir riktigt arg:P

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0