skördefest

Nu va skördefesten över för denhär gången och jag e helt slut. Började i fredags morse då jag steg upp vid 7 och började göra klubbor sen till siv och hjälpa till med dom sista förberedelserna och så hem och rykta gladur ren och fin sen var de ponnyridning i fyra timmar efter de fick gladur en paus och jag gick till parkeringen o hjälpte till. Sen var de full fart resten av kvällen, Gladur va hur duktig som helt!!! Sen va de hem och raka vägen i sängen där jag somna på en gång.
På lördagen var de ponnyridning hela dagen med och kö hela tiden när de va ponnyridning, tur att Vidar kom och hjälpte oss lite:)
Igår va de full fart på marknaden då jag hjälpte kaj att sälja abborklämma, skojigt men stressigt:)

Tillbaks hit till uppsala åkte jag i morse och de va skönt eftersom de inte va många på båten. Har djurhusvecka denhär veckan me sandra och två ettor. Idag hade jag och micka även gympalektion, de gick bra:)

Nu ikväll ha jag varit me oskar å emma till willys och nu ska jag snart gå å lägga mig.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0