Torsdag

Igår va klassen till erken labratoriet. Vi blev indelade i grupper och jag hamna i den som sku ut och hämta ett nät. Många fiskar o kräftor va de i nätet som vi tog loss när vi kom iland. Efter lunch så skar vi upp dom å kollade vad dom ätit.

På vägen hem körde busschafören full fart över ett farthinder så att de som resevhjulet sitter fast i lossa och börja skarpa i asfalten och då vi kunde inte köra längre. Så vi fick ta en annan buss för att komma in till Uppsala. Man börjar ju faktiskt bli rädda att åka jällabussen.

Idag har jag haft djusjukvård hela förmiddagen, kul:) Nu på eftermiddagen har vi kompletering men jag har inga rester så fick åka hem.
Så nu sitter jag här å pluggar till läxförhöret som vi har imorgon. Inte speciellt svårt.

Nu ska jag plugga vidare, Hej då!

Kommentarer
Postat av: Sandroow

han som körde bussen kunde verkligen inte köra^^ och det måste ha vara ganska pinsamt för han, haha.



<3

2008-09-06 @ 15:46:05
URL: http://sandroow91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0