Svenska rondeller...

Idag när vi slutat drog jag, Sofie och Jennie till nya Ikea som va jätte stort! Vi traska omkring där och kollade sen blev det mat:) Alltid lika gott:D

Ja och sen till rondellerna, jag blir tokig på dehär dubbelfiliga rondellerna!!! Vet aldrig hur jag ska köra och blinka hit och dit, varför skulle det bara int kunna va som hemma??? Mycket enklare! Men iaf så gick de bra idag lite nojs i bilen så gick de bra:P
Var även till hööks en snabbis och i den korsningen skulle det verkligen behövas en rondell, stod där flera minuter innan vi kom iväg.

Borde göra en analys på en jätte tråkig text som jag inte förstår... Men plötsligt fick jag massor med mycker roliga saker att göra:P Dessutom är det första april idag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0