Helgen som gick:)

Alltså ush vad fort åren går, känndes som att jag nyss fyllde 18 och så plötsligt är jag ännu ett år äldre. Nu börjar de kännas som att de går riktigt snabbt! Är de bra eller dåligt?

Iaf så började vi ju helgen med att åka till Globen o kolla på horse show, riktigt kul var de och hästarna speciellt T fick en del nya grejer:)
Så var de hem till Uppsala och fira lilla L och sen blev det sängen eftersom det blev tidig uppstigning för hemfärd på lilla jul:) 
På kvällen kom ju förstås lillajul tomten med paket och alla "små" barn fick några paket:)

Söndagen var ju min dag och jag fick fina presenter:) Dagens spenderades med hästarna och fixa ute. På kvällen blev det min vanliga söndags syssälsätning båtåkande. Väl framme i Uppsala satte vi oss framför tv med godis chips o läsk, fint avslut på födelsedagen:P

Imorgon blir det Forsmark, och på torsdag är de sovmorgon:D

Nu ska jag leka lite med lilla L:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0