Jullovs början

Ojoj, vad tiden går! God jul på alla lite sent:) Lovet har börjat bra med en hel del jobb:) Och därimellan har hästarna fått tiden:) 

Tomten besökte oss på julafton och han hade med sig en hel del saker till både stora och små. För min del blev de parfym, kläder, godis, smycken och massa annat, nöjd blev jag iaf:D
Kul är de att fira jul med de minsta släktingarna då dom är så spända på när tomten ska komma och när han väl kommer blev de ännu roligare L var inte alls rädd för honom medans H var lite mer blyg.
En hel del julklappar var de som skulle delas ut så de tog ju en stund innan alla fått sina.

Juldagen blev lugn eftersom det inte blev utgång för min del, men igår blev de de:)
"Julias taxi" kom och hämtade mig när jag hade jobbat färdigt och sen bar det iväg till Jessica och efter de blev de arken, till två då taxin åkte hemåt och var i säng innan tre.

Så i morse var de bara upp och hoppa och ta sig till lagårn för att jobba lite:) Han bara hem innan A kom hit och vi trixa lite med dom "stora" hästarna och efter de red vi iväg för att rida lite ordentligt på åkern och de gick riktigt bra för mig o min lilla polle, inte alls stressig som han brukar bli när vi kommer ut på åkrarna.
Det ligger ju snö på nu så de gör de lite tyngre att gå, så de blev lite extra träning.
Wiee, sen tolkade vi efter Gladur och han tycker det är lite kul och Toppur springer lös på åkern medans, men han la sig i ryggen på mig, lite guligt när man plötsligt har en mule i nacken:)

Hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0