12 februari

Japp, nu har nästan hela denhär veckan också gått. Helgen gick alldeles för snabbt!! De va kul på arken;P Men kan ju säga att jag kunde ha mått bättre på lördagen:P Men så e de.


Söndagen gick iaf hur snbbt som helst och jag hade fullt upp hela dagen ända tills det var dags att börja ta sig ner till båten. När vi kom fram gick jag och la mig nästan direkt för att ta igen de timmarna jag missade i helgen. Och de var riktigt skönt, sov ända till halv 11. Sen var de dags att fixa lite med bilen innan skolan började. Har estet hela eftermiddagen och vi visade upp en del av våran dans för de andra tvåorna och ettorna. När vi slutat åkte jag och Sofie till Willis och handlade bara nyttiga saker:)

Tvättade mas
Igår var det ju lill lördag och det var massa folk som var ut dock inte jag. Det kom iaf massor med folk till hemmet som inte bor där och nojsa så jäkla mycke!!! Nästa gång ska jag också gå ut och skrika i korridoren:P Ja, sen så var de nån jävel som har ätit av min skinka jag hade i kylskåpet.

Har djurhusvecka nu också, å de e ju kul.... Om man skulle ta och sluta prata hela tiden och jobba istället skulle de ju gå mycke snabbare!

Resten av veckan har bara sprungit iväg och nu vill jag bara hem,hem och ha Sportlov!!!!

Kanske bär det av ut till Boländerna för lite shopping idag me Sofie:D

Har svenska nu och har int gjort nåt vettigt denhär lektionen suttit här vid datorn och segat. Men nu orkar jag inte de heller så nu blir den lunch, sen är de prov:S

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0