18 Februari

Ja, så har halva lovet gått, och de alldeles för snabbt!!! Har hunnit med en hel del:) Började lovet med på åka på en kryssning med Birka, kul var de åt och drack så jag trodde jag skulle spricka:P Solade och badade och bara tog det lungt. Och det är ju alltid lika kul att vara med Lisen:D Måndagen flöt på, vilade lite och så red jag Gladur en sväng på kossornas sommarbete, Toppur fick komma med och spring och han tycker alltid det är lika kul att få komma med och spring när jag rider, nästa gång får jag nog ta kameran me:)
 Dom bästa<3
Tisdagen började med en lång och skön sovmorgon ända tills Milton märkte att jag öppnat ögonen då är det kört, han kommer och hoppar och krafsar på en till man stiger upp, lite gulligt är de ändå:) Sånt man saknar när man är i Uppsala!
Kom upp och iväg ut för att åka långfärdsskridskor med resten av familjen, jätte jobbigt att åka i motvind men sen gick det ju enklare när vi åkte hem.
Så red jag lite "dressyr" på åkern med Toppur, han kan men har kort tålamod och tycker det är tråkigt att bara rida runt på en åker, mycket roligare att traska runt i skogen:P

På kvällen var de jobb som gällde och har aldrig sett så småa kalvar som de hade kommit, så himla söta dom e!!!

Idag måste jag ha klockan att ringa för att komma upp och iväg till Godby i tid för att ta en vaccination. När det var avklarat så åkte vi och bakade bröd, så gott att äta nygräddat bröd!!!!

Så har eftermiddagen åkt iväg och nu sitter jag här och degar. Ne nu ska jag ta och fixa lite inför imorgon när jag ska med till mammas jobba för att fixa lite saker:)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0