Alla hjärtans dag!

Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag:) De ha nog jag. Vaknade ganska sent masa mig upp och gick och la mig i soffan där jag bara låg och sega till 12 då jag och mamma gick en sväng på isen och så in igen och fixa lite grejer innan vi gick ut igen för att åka långfärdsskriskor. Gick bättre på hemvägen när vi hade medvind;P Skönt att få röra på sig iaf. Toppur har fått prova massor med nya saker jag köpt, eksemtäcket tycke han var lite tidigt att ta på:P Skönt att ha ett helt nytt nu! Vojlocken hade han inget emot att prova.

Kom hem igår och hade med bilen! Äntligen säger jag och jag kom hela vägen hem utan problem. Måste bara säga att jag gillar vägarna mer i Sverige där dom inte är isiga! 
Var himla skönt att komma till dukat bord igår och slippa diska efteråt:) När jag ätit så la jag mig i soffan och kännde hur mycke man saknat de, ligga i vår mjuka soffa och kolla på lets dance:P  

Nu är det melodifestivalen som rullar på tvn hemma hos oss, undrar vem som går vidare???

Ne om man kanske skulle börja dra sig tillbaks, det är ju en dag imorgon med och då ska man upp tidigt:)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ojoj så du hdar verkligen fått fart på bilen nu alltså:D

2009-02-15 @ 12:17:14
URL: http://uppenbarligen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0