Full fart mot helgen

Skönt att det äntligen är helg och man är hemma. Fixat och donat idag sen red jag ut på min lilla älskling Toppis<3 Jobbigt bara när de är så jätte halt överallt, hatar de! Rider man på vägen är de halt, rider man i skogen är de halt för de är någon pöl som frusit. Så var ska man rida nu då?
Alltid lika kul att hem när man alltid möts av en jätte GLAD Milton<3

Sitter djupt ner sjunken i soffan, med datorn i famnen och på tv rullar Hjälp! Har kollat på Lets dance jag säger bara heja Niklas:D Han lär ju inte åka ut idag iaf.

Haha Morgon är med i Hjälp också:P

Nu ska jag ta och ät lite mera ost och kex, de är så himla gott och lite nyttigar än godis;P

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Heja Morgan!!

2009-03-05 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0