Äntligen på väg hem hem igen:D

Ja, jag har ju inte varit så duktig nu på sistone på att blogga. Men de blir lite nu och då när jag int tar mig tid i veckorna. Så e de. Iaf så har jag kört traktor i skolan och de är JÄTTE KUL, jag och Fia är bäst;P Längtar masor tills nästa gång och de dröjer hela två veckor:( Alldeles för länge... Eller va Fia:P Sen har det varit som vanligt i skolan och i svenskan har vi fått massor me uppgifter och dom är alla jobbiga men får ta tag i dom i helgen.  I onsdags var vi me klassen till Fjällnora och åkte långfärds skridskor, kul va de men synd att isen var så dålig, var helt slut efter att ha åkt 5km. Sen så var det att åka tillbaks till skolan svettig som jag var:P 

Men jag hatar alla svenska arbeten vi har fått, himlans jobbigt, måste bara få säga det igen:P 

Idag har varit en skön dag i skolan inga ansträngande jobb förutom svenska..... Och nu är jag äntlgen påväg mot holmen igen efter att inte vatit där på ett tag. Ska bli riktigt skönt att få ta en långhelg nu:) En efterlängtad helg kan jag lova!

Nu ska jag försöka göra lite svenska innan vi kommer ihamn.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0