Back

Så var man tillbaks i skolan och de e himlans kul att träffa alla:D Stallvecka har man ju också så några sov mornar har man inte direkt....

Nu sitter alla andra och gör traktor teori och jag har inget att göra...  Ne nu ska jag gå härifrån å hitta på nåt annat, hej svejs!


Listan som you got to do:

Hur svarar du i telefon? Beror precis på vem det är som ringer:P
Är du ofta inne på msn? Ja
Har du Facebook? Nej
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Laddar du ner musik och film från internet? nepp
Hur ofta tränar du? Jag har ju gympa i skolan;P
Bär du glasögon eller linser? Läsglas ögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej de e bara dyrt:P 
Har du piercing? Öronen
Vad ska man göra för att imponera på dig? det märks 
Har du tatuering? Nej
Solar du ofta? På sommarn
Är du morgonpigg? Oftast
Är du bra på att laga mat? Bäst:D
Gillar du att dansa? JA
Hur vig är du? De vet jag väl int
Vilken är din favoritglass? De e många
Finns det någonting som irriterar dig när du ser dig själv i spegeln? De finns väl något hela tiden...
Båt eller bil? Båda:D
Är du snabb? Nej
Rakar du dig? janå
Hurdant är ditt humör? Glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0