Fredag

Ojoj bloggar två dagar på rad de va länge sen nu:P

Men igår när jag borstade tänderna så lossade ett fäste påtandställningen..... så måste fixa de.
Idag var det himla skönt att ligga kvar i sängen och kunna fortsätta sova när övriga i familjen for iväg. Så jag och Milton sov ända till10 sen gick vi upp och så ut för att hälsa på mina pollar jag inte träffat på två veckor men dom mådde prima, glad över att se mig också, kan man ju iaf hoppas:P Så var de in en sväng igen för att äta och fixa lite andra små grejer. Så var klockan plötsligt 12 och jag gick ut igen.
Tog ut Toppur och red på åkern ett riktigt ridpass blev det idag:) Gjorde de uppvärmnings övningar som jag kom ihåg från Jens clinic, vissa var han duktigare på än andra. Blir att träna mera imorgon:)
När allt var klart ute och Toppur var i hagen igen med Gladur så gick jag in och sjönk ner i soffan. Tog tidningen med och så låg jag där ett bra tag innan jag klev upp därifrån. Har nog saknat de lite att kunna ligga i soffan och läsa tidningen:P

Så var de middag och så jobb. Himlans kul att jobba igen! Och de har kommit världen sötaste kalv mörkmörk brun men vit fläckar så himla söt den va!!!

När jag kommer hem igen så är huset fullt av lillebrors kompisar, så efter duschen gick jag snabbt in på mitt rum men här han jag inte sitta länge innan bror kom och sa att jag skulle åka och hämta några av han kompisar. Snäll som jag e gjorde jag de. och nu sitter jag åter här igen. Dom äter tårta nu och snart skall nog jag gå å se om de finns nåt över till mig;P

Vet int riktigt var jag skall kunna kolla på lets dance men de får vi väl se.

Och nu har jag tråkigt, men svenska inlämningsuppgifterna kan jag ju allti göra men dom e ju så himla tråkiga så de finns inte!!!!!!!!!!

Milton har kurat ihop sig i ett hörn i min säng ser mysigt ut, kanske ska jag krypa ner brevid honom och sova istället för att kolla på tv ikväll. Ne nu ska jag smga ut och hämta lite tårta eller nåt annat gott om de finns kvar:)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0