Fredag=hem:D

Jag är så arg!!!! Men alltid löser de väl sig på något sätt!
Veckan har väl gått framåt, men det har nog kännts trögt imellan åt. Men nu är jag äntligen påväg HEM:) I onsdags tillbringade jag och Jennie ett antal timmar på skolan efter att vi slutat. Sen bar de av till Donken via hydro macken:P
Och igår öppnade äntligen HÖÖKS i Uppsala och jag var ju förstås då, en hel del saker köpte jag. När jag skulle därifrån var de lite problem men de löste sig som tur var!!!! Kom hem ganska sent igår och blev även sen i säng somnade en stund inne hos Sofie och Jennie:P
Och idag var de trögt att gå till skolan, men pinade mig eftersom vi snart har slutprov i kursen. ''

Men nu e de bara två veckor var till sportlovet:D längta!!!

Jag vill så åka och åka slalom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så himla skoj de e :D

Ne nu bär de av ner till tax freen;P

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska bli skönt med sportlov snart:D

2009-02-01 @ 14:48:07
URL: http://saandroow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0