Stanna kvar snön!

Just de de glömde jag skriva igår. När jag hade satt mig i bilen igår och skulle åka hem så har de ju hunnit bli lite imma och så kollar jag i backspegeln och vad ser jag då? Jo först ser jag Ronja men sen kollade jag i en annan vinke och då står de KUK..... Int har ni något med de att göra Catrin och Julia, ifrån måndagen?:P

Nu håller all snö på att försvinna:( De betyder inge mer tolka efter Gladur, han som var så duktig!!!) Det är glas halt på vägarna, inget kul alls. 
Här hemma hos oss blåser de massor, snart lättar väl taket också om vi int håler tag i de. Men de lär väl gå över så småning om. Tur att de e pluss grader annors sku de väl ha varit iskallt ute och här inne.
Ne nu ska jag gå å städa så det är fint tills kvällen:D Och så härja lite men brorsan som är sjuk.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0