Fredag:)

Idag har jag fått en hel del ärenden uträttade, slipper man tänka på sånt. var bla och tog spruta, fixade väska, var till min praktik där jag skall vara i höst. Ska bli spännande och kul, dom verkade trevliga:)

Milton var även med och hade lite "stads träning":P Han är inte så ofta med till stan och då han är så väntar han oftast i bilen, men nu tog han och jag en timmes promenad medans vi väntade på mamma. Han är helt i sin egen värld och snusar och skvättar så ofta han bara hinner:P Men de gick bra:)
Ja, sen var de ju detdär med bajs, hemma plockar vi ju aldrig upp bajs, så när vi gick där så bajsa han ju förstås och jag tänkte jaja. så tänkte inte mera på de utan stod där och tittade på:P Så gick vi iväg och då slog de ju mej här i stan ska de plockas upp, så gick tillbaks och plockade upp efter min lilla pojke.

Nu har äntligen solen kommit men nu blåser de ju... Aldrig är man nöjd:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0