Länge sen

Nu var det himla läng sen det hände något här. Men när det är fint väder ute så sitter jag inte inne framför denhär burken.

Kommit hem från Norge har vi gjort, superfint har det varit. Varför åka söderut på semester när det är så himla fint uppe i Nogre???

Detta var vårt hem under denna semester:)
Vårat hem under semestern:) Så har man testat på att bo på vägen då:P


Även jag satt bakom ratten ett par hundra kilometer:) Kul var de!


Midsommar firades här i Kilpisjärvi:) Första natten som det var just också när denhär bilden togs var klockan ca 10-11 på kvällen.


Inte första gången en midsommar med snö:P


I Tromsö såg vi Hurtigrutten, där åt vi även färska räkor. Har aldrig ätit så goda åt så att jag nästan sprack.


Vi såg inte bara en och två renar både längs och på vägarna, när vi såg dom första var det titta titta renar fram med kameran. Dom sista dagarna var de jäkla renar gå av vägen:P Men bebisarna var himla söta en sån skulle jag inte haft något emot att ta med hem.


Jag och bror i Power park här i släng gungorna som hissas upp högt upp i luften. De ligger öster om Vasa. MYCKET bättre än både Grönan och Borgbacken, mera fart och mer spännande saker här. Vill åka dit igen:) Rekomenderar de verkligen!!!

Det är vår resa i en mycket kort version.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du verkar ha haft det jätte kul gumman:D<3

2009-07-08 @ 12:13:43
URL: http://saandroow.blogspot.com
Postat av: Ronja

Ja, de har jag:)

2009-07-08 @ 19:50:59
URL: http://roonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0