God morgon!

Nu är jag på gång igen efter att ha haft lite feber och ont i halsen. Är som bäst på väg mot Uppsala igen för en vecka innan påsk lovet:D
Det var skönt att va hemma igår kväll när det är ljust ända till halv nie:)
Hundtäcket är klart nu så hoppas det passar till taxen:) I lördags verkade jag båda hästarnas hovar, med lite hjälp:) Innan de var vi ut och red i skogen och både Milton och Yanga var med och sprang, efter den turen kan jag nog lova att alla fyrbenta var ganska trötta.

Skulle mycket vilja vara hemma idag istället för att åka till skolan, har bara kretslopp sen har vi kompletering och eftersom jag inte har några rester så behöver jag nog inte vara i skolan:D
Solen lyser ute och här sitter jag på båten. Det är bara 104 passagerare ombord så vi är inte så många och nu är det bara drygt en timme kvar sen är det raka spåret till Tittis lektion.
Imorgon har vi vår sista traktor lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0