Helgen som gick

Skönt med LÅNG helg! Skulle gärna åka hem på torsdag eftermiddag fler gånger!!!! Fast nu är det ju bara två veckor innan en hel vecka påsklov:D De längtar jag till! Nu gäller det bara att ta sig igenom denhär estet veckan. Bara måndag idag och redan helt slut, så får väl se hur pigg man är på torsdag när första showen är...

Helgen började med jobb på fredagmorgon:) Var via Mattssons och handlade i mina kossa kläder, lite fick man ju skämmas:P Så hem och sova lite tills mamma ringde och väckte mig och Milton:P Var väl lika bra så Milton och hästarna fick komma ut på en promenad.
Så lagade jag och bror middag, fläskfile, pommes och beasås, himlans gott kan jag säga att det var:) Började klura på hundtäcket men jag tröttna och gick till tv:n istället för att kolla lets dance:)

I lördags var det ju jätte härligt väder och var ut och red på min Toppis<3 Efter det var bara det iväg på middag, gott va de:) Kollade på robinson, men det var ju inte direkt vad jag väntat mig... Ingen presentation av deltagarna men ska kolla igen på lördag kanske blir det bättre! Lekte även lite taxi under natten:P

Söndagen började med en lång och skön sovmorgon och så flöt hela dagen på, lite problem som uppstod men löste sig senare.

Längtar redan till nästa helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0