Så var det måndag igen

Tyckte att helgen har rusat på även fast jag har en dag extra. På fredagen var jag till Jessica och åt sushi( Stavning?), de va riktigt kul att träffa dom som va där och som jag inte träffar så ofta:D Det har int hänt nåt speciellt eller jo jag har tvättat hästarnas borstar som jag har tänkt men bara tänkt göra på jullovet men som aldrig blivit av. Så nu har dom rena och fina borstar:) Jag och hästarna var på upptäcksfärd för att söka nya ridvägar och de hittade vi också:) Så på söndagen red jag och Alexandra lite där, himla kul:D

Till tandis idag och de va kul att gå dit idag:D Såhär skulle jag aldrig ha sagt förut men nu längtar jag till nästa gång jag ska dit!

Sitter här på båten som jag gör 2ggr i veckan, men nu e vi snart framme och jag ska snart traska neråt.

Men jag fattar mig inte alls på dom som sitter här och åker tur och retur, dom måste ju ha så tråkigt, okej de e billig sprit, men, men. Alla möjliga filurer e de ombord nu:P

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0