Sol:)

Helgen var kul:D Så himla skönta att vakna på lördagen och inte var bakis, men var ganska trött ändå, kan ju bero på att vi först kom i säng vi tre tiden. Sen åkte jag hem och så red jag:) Skönt att få komma ut och röra på sig även fast det inte var de bästa vädret. Så var de bara skön hemma kväll:)

Igår var det estet igen, nästa vecka är showen:S får väl se hur de kommer att gå.

Nu är nog våren här snart, solen lyser idag och det är riktigt varmt ute, snön har nästan smällt bort och vårfåglarna kvittrar:)


Nu har jag slutat och åkte hem, har bara traktorkörning på tisdagar så slutar alltid 12.35 då, jätte skönt är de!


Ne, om man sku ta och damsuga lite i rummet kan ju säga att jag har en hel familj av dammråttor under min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0