Ny dag, nya upplevelser

Japp, idag var det en lungn dag. På dagen blev det bara två resor en till en fånghäst och andra till tre hästar för att vaccineras. Så var jag ledig ett par timmar under dagen då jag var jag snäll och åkte till Mattssons för att lillebror har projektvecka och han behövde lite grejer, snäll som jag är så skjutsar jag hej vilt på honom. Sen senare ville han nån stans och brottom var de så då blev det lite rally för att hinna skjutsa honom och komma i tid till parktiken.
Ikväll var de in hundar och kattor som sku vaccineras, katt med böld och en kastrering smat en hund med röda öron. Imorgon är sista dagen på praktiken:( Men kul ska det ju bli att träffa alla mina jällabarn:) De var bra länge sen nu. Ne nu sova för att orka upp till 10 imorgon då det är en ny dag med nya upplevelser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0