:D

Så va man tillbaks i den vanliga lunken. Skolan igång igen efter en lång och skön långhelg. Har hunnit med en hel del!
Ifredags var de Åbo och på kvällen fick Cerium och Gladur komma ut på en riktig kortis. I lördags körde jag Cerium o vi travade en hel del så när vi kom hem igen var det en liten tröttis jag fick ta han om. Toppur och Gladur var också med dock var dom inte lika trötta, kan ju bero på att mamma gick med dom:P
Söndag red jag Toppur och vi jobbade på när vi hade olika viljor:P
Har jobbat både lördag o söndag och de var riktigt kul nu när de va så länge sen sist!!

Igår åkte mina fyrbenta hovdjur på kollo, bantningsläger mm Och dom komme nog få en kul vecka! Fast Toppur tycker stallet där är lite läskigt:P Men de kanske han kommer över nu då:)

Och inget nationella för mig imorgon, blir först nästa vecka:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0