Våår:)

Det är så skönt nu när det blivit varmare!!!

Påsklovet är slut för länge sen, dock vet jag inte hur jag ska klara av denna tunga vecka:P
Marsvinen har fått flytta hem till Åland igen och sällskapa Milton på dagarna. När mamma inte går med på att skaffa en till vovve;P
Jaja, mitt hästletande går lite sisådär, får se hur det går denhär veckan.

Åkte till Uppis i morrse och jag får så i nerverna på bilar som kryper fram på vägarna, speciellt på krogiga vägar när man inte ens kan köra om. Det var vad som hände mig i morse och lite små bråttom var det ifrån båten till skolan eftersom vi hade prov första timmen. Väl på skolan höll dom på att gå igenom hur denna vecka skulle se ut så till provet han jag iaf i tid:P
Efter skolan blev det shopping med Elin. Mest saker till hästarna blev de:)

En riktig läskig olycka såg jag när jag åkte hem:S Säger bara att det var tur att vi var och shoppade så länge som vi var!!!!!!

Nu ska jag gå och se om det finns nån middag åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0